Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 lipca 2016

Moje Zozule c2

Trochę ostatnio dużo było scrapek, jednak moja miłość do origami jest wieczna i zawsze staram się je wpleść w inne techniki dlatego postanowiłam zobaczyć jak prezentuje się w połączeniu z pianką. papier mi jednak nie pasował dlatego postanowiłam wybrać organzę, materiał, z którego zrobiłam spódniczkę dla rockowej Zozuli.
Składanie materiału jest właściwie proste, wystarczy złożyć model w podwójnej wersji z papieru, tzn z dwóch kartek złożonych razem.  ( ja użyłam papieru do pieczenia) Następnie rozkładamy model pomiędzy kartki wkładamy materiał ( organza,lub tafta), dalej składamy model jeszcze raz (oczywiście po tych samych liniach), ale pomiędzy kartkami mamy materiał. Po złożeniu wkładamy do piekarnika, w którym na spodzie mamy pojemnik z wodą. pieczemy 20 minut w 150 stopniach. po upieczeniu rozkładamy wszystko. Model z materiału  powinien sam wrócić do oczekiwanego kształtu.
Sposób łatwy. największy problem sprawia wysuwająca się organza spod warstw, dlatego na początku składania można spiąć brzegi klamerkami.
Ja dzisiaj upiekłam żurawie i lilijkę.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz